Dostava

Paket gre od nas v najhitrejšem možnem času.

Artikli, naročeni v spletni trgovini Zdravo Živim gredo na pot v najkrajšem možnem času, saj je za nas hitrost in udobnost dostave ključnega pomena.
Če so artikli na zalogi v našem skladišču, gredo na pot običajno še isti dan.

Način in strošek dostave ter obdelava naročila

Cena standardne dostave (na dom v 3 - 6 dneh) malega paketa je 3,90 €.

  • V primeru izbire načina plačila z nakazilom na račun podjetja AMAZING NEXUS d.o.o. (po ponudbi/predračunu) se lahko dostava zamakne, saj gre naročilo naprej v proces obdelave po prejemu plačila po ponudbi/predračunu. Pošta Slovenije za nas dostavlja male pakete.
  • V primeru izbora točnega datuma dostave se strošek dostave poveča (tudi v primeru, da paket izpolnjuje pogoje brezplačne dostave) za 2 € in dodaten 1 € v primeru izbrane jutranje dostave.
  • V primeru plačila z gotovino ob dostavi na dom, se strošek poveča za 1 €.
  • Pošiljko lahko prevzamete osebno ali pa jo v vašem imenu prevzame pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik.
  • Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam bo Pošta Slovenije poslala sporočilo z navodili, kje lahko paket prevzamete oz. koga lahko kontaktirate, da vam paket ponovno dostavijo.
  • Račun za vaše naročilo boste prejeli v roku 24 ur na vaš e-mail naslov s katerim ste oddali spletno naročilo.

Strošek dostave

Dostava Strošek
Dostava naročil v vrednosti do 38,99€ 3,90€
Dostava naročil v vrednosti nad 39€ Brezplačno*
Posebna oblika dostave na dom:
izbor konkretnega datuma dostave ali zamik dneva dostave
2,00€*
Posebna oblika dostave na dom:
jutranja dostava, popoldanska in večerna
1,00€*
Posebna storitev dostave na dom:
Plačilo z gotovino ob dostavi na dom
1,00€*

*Posebna oblika/storitev dostave na dom se obračuna v vsakem primeru - tudi pri brezplačni dostavi.

Posebne dostave
V nekaterih primerih dostave Pošte Slovenije je možna tudi sobotna dostava ter posebna dostava do 10. ure ali po 16. uri (le za manjše pakete), večerna dostava v Ljubljani med 18.

Dostava kamorkoli na območju Slovenije
Naša partnerja pakete dostavljata na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Enako seveda velja tudi za dostavno službo DPD. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljavec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte, lahko pa jih pokličete, da vam pošiljko ponovno brezplačno dostavijo.

Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu in vam dostavljavec Pošte Slovenije želi dodatno zaračunati provizijo na posebno položnico, ki je priložena pošiljki, je niste dolžni plačati. Če dostavljavec vztraja pri proviziji, naj ponovno preveri znesek odkupnine, saj je vplačnina plačana po pogodbi. Znesek za odkupnino je enak znesku za plačilo, ki smo ga posredovali mi. Račun boste prejeli v roku 24 ur na vaš e-mail naslov s katerim ste oddali spletno naročilo.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Če vam je paket dostavil DPD in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@zdravozivim.si ali po telefonu na številko +386 (0)68 135 055. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, embalaže (notranje in zunanje), poškodovanega artikle, DPD nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.